måndag 22 december 2008

Vem vinner stegutmaningen?

Nu är det bara en dag kvar av den stegräkningsutmaning som startades i början av december på denna blogg. För egen del kan jag nog med ett snitt på drygt 13000 se mig slagen, om inte ett mirakel sker. Däremot ska det bli otroligt spännande att se vem som ska ta hem den ärofyllda segern. Många har kämpat väl, och som sagts tidigare så är ju det viktigaste inte att vinna utan den hälsovinst var och en gör som bara kommer igång och rör på sig mer! Men nu ska det trots allt utses en vinnare, och framför allt verkar striden komma att stå mellan Linda på Äleberg och guba, med 15866 respektive 15853 steg. Det är alltså otroligt jämnt ända in i det sista och morgondagen blir alltså en mycket spännande dag. Vem vinner?

1 kommentar:

Linda Färnevik sa...

Jag får nog överlämna segern åt guba om han inte bryter ett ben eller så i dag! Jag skulle behöva gå över 20000 steg idag för att slå honom om hans dag blir som han förutspått, och det gör jag inte ett par dagar efter vinterkräksjukan! Jag är dock mkt nöjd med min insats för övrigt, och kommer fortsätta redogöra mina steg på blogget ett tag till tänkte jag!